Hlavní strana
Hlavní strana

JÍZDY SE SPŘEŽENÍM

Projížďky se psím spřežením

Projížďky se psím spřežením
Krátké projížďky na okruzích 3-10km * Výlety na hřebeny Krkonoš * Možnost jízdy v saních jako pasažér * Možnost řídit saně jako musher * V létě projížďky na trénikové káře
300,- Kč

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY



  • Tyto obchodní podmínky platí pouze pro nákup v internetovém obchodu EUROHUSKY – Pavel Pfeifer
  • Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s pravidly obchodu, dodacími podmínkami a reklamačním řádem.
  • Přijetí objednávky je potvrzeno elektronicky.
  • Pokud dojde mezi vyřízením a odesláním objednávky ke změně cen, platí vždy ceny uvedené v již uskutečněné objednávce.
  • Prodejce si vyhrazuje právo kupujícího telefonicky nebo e-mailem kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky.
  • Zboží které je označeno jako vedené SKLADEM bude expedováno následující pracovní den po přijetí objednávky. Ostatní zboží bude expedováno do třech dnů po přijetí objednávky. Objednávka obdržená po 19.00 hod. bude považována za přijatou následující pracovní den. Pokud nebude možno expedovat zboží v uvedených termínech, prodejce kontaktuje kupujícího telefonicky nebo e-mailem a sdělí mu termín expedice.
  • Zboží objednané on-line bude zasíláno prostřednictvím České pošty s.p.. Poštovné se skládá z poplatku za doručení a poplatku za platbu dobírkou (pokud je zboží placeno dobírkou). Poplatek za doporučené psaní je 55 Kč (možné uplatnit při objednávce do 4ks botiček Robust nebo do 8ks při objednávce do 8ks botiček Light). Ostatní zboží doručujeme službou Balík do ruky, poplatek je 120 Kč(Č.pošta garantuje dodání do druhého prac.dne od podání). Poplatek za platbu dobírkou je 55 Kč.
  • Poštovné za zboží zasílané do zahraničí bude vždy spočítáno individuálně a prodávající kontaktuje kupujícího telefonicky nebo e-mailem a sdělí mu cenu poštovného. Zboží zasílané do zahraničí není možno platit dobírkou (pouze platbou předem na účet).


REKLAMAČNÍ ŘÁD


  • Kupující je povinen bez zbytečného odkladu po dodání zboží jej prohlédnout a oznámit prodávajícímu případné zjištěné vady.
  • Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, ihned jakmile se vada objevila. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může zapříčinit prohloubení vady, znehodnocení zboží a může být důvodem k zamítnutí reklamace. Reklamace musí být uplatněna v záruční době, která je 24 měsíců a začíná běžet ode dne převzetí zboží. Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě jeho užívání vydržet.
  • Zjištěné vady oznámí kupující prodávajícímu buď e-mailem pavelpf@volny.cz nebo písemně na adresu provozovatele. Ve svém oznámení musí kupující uvést jaké vady byly u zakoupeného zboží zjištěny. Kopii oznámení je nutné zaslat spolu se zbožím. Kupující má také možnost zboží reklamovat osobně, v sídle prodávajícího.
  • Ve vrácené zásilce musí být vložena kopie dokladu o koupi a číslo účtu, na který vám budou případně vráceny peníze.
  • Při reklamaci zakoupeného zboží je nutné, aby kupující prodávajícímu zaslal nebo předložil veškeré doklady, které mu byly předány prodávajícím v rámci vyřízení objednávky reklamovaného zboží. Dále je nutné, aby kupující v případě, že prodávajícímu vrací vadné zboží jej vrátil kompletní tak, jak jej převzal od prodávajícího. Informace o průběhu vyřizování reklamace jsou zasílány formou e-mailových zpráv na adresu uvedenou kupujícím, případně na poštovní adresu uvedenou na faktuře reklamovaného zboží (Příjemce). V případě, že kupující požaduje zasílání informací na jinou adresu, musí tuto skutečnost uvést v oznámení o reklamaci.
  • V závislosti na druhu vady a za podmínek stanovených obecně závaznými právními předpisy, zejména pak zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník a zákonem č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších změn a doplnění, má kupující možnost se v případě uznání reklamace domáhat opravení nebo výměny zboží za nové anebo může od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny.
  • Prodávající bez zbytečného odkladu po obdržení reklamace a reklamovaného zboží reklamaci vyřídí nebo podá kupujícímu zprávu o průběhu vyřizování jeho reklamace nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění.
  • Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z nevhodného používání, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.


Záruka vrácení peněz


Jestliže bezprostředně po obdržení zboží zjistíte, že Vám toto z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost jej bez uvedení důvodu vrátit na adresu prodávajícího a budou Vám neprodleně zpět zaslány peníze. Záměnu zboží provádíme pouze v případě záměny velikosti a barvy, pokud požadujete záměnu artiklu, je zboží zasíláno znovu jako nová dobírka.

Podmínkou vrácení peněz je:
  • Zboží musí být naprosto neporušené, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje.
  • Zákazník musí odeslat zásilku do 14 dnů od obdržení zboží.
  • Ve vrácené zásilce musí být vložena kopie dokladu o koupi a číslo účtu, na který vám mají být vráceny peníze.
  • Zboží zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou, dobírkou nebude přijato.


Důležité upozornění: Firma EUROHUSKY Pavel Pfeifer provozující tento internetový obchod nezodpovídá za problémy vzniklé nesprávným používáním v rozporu s nákupním a reklamačním řádem firmy.

VÝKUP OVČÍ VLNY

Vykupujeme potní ovčí vlnu.
Pro větší množství si sami dojedeme. Výhodné výkupní ceny.